Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji p.t.: Remont pomieszczeń w zakresie wymiany warstw posadzkowych, położenia wykładziny podłogowej elastycznej oraz montaż sufitów podwieszanych w pomieszczeniach biurowych usytuowanych w budynku Urzędu Skarbowego w Ostródzie przy ul. Olsztyńskiej 5b
nr postępowania 2801-ILZ.260.18.2025
Ogłoszenie o zamówieniu 2024/BZP 00172865 z dnia 02.04.2025 r.
Termin składania ofert do dnia: 17.04.2025 r. do godz. 09:00.
Termin otwarcia ofert: 17.04.2025 r. od godz. 09:30.
Status: ogłoszony.
Informujemy, iż ww. postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej e-Zamawiający, po przekierowaniu na stronęhttps://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl/pn/ias-olsztyn/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER =publicpzpCurrentNoticePublicList
Rejestracja na platformie zakupowej.
Platforma zakupowa, z wykorzystaniem której prowadzone są zamówienia, jest elektronicznym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Wykonawca, zainteresowany udziałem w postępowaniu musi posiadać aktywne konto na portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawcy, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf), znajdującej się w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego" na platformie, pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl w godz. 9:00-17:00.