Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski są przyjmowane, rozpatrywane i załatwiane w trybie przepisów działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowanie administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone w formie:

  • pisemnej – osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres urzędu,
  • pocztą elektroniczną,
  • za pomocą platformy e-PUAP
  • ustnie do protokołu.

Ustne skargi i wnioski mogą być zgłaszane Naczelnikowi Urzędu, Zastępcy Naczelnika  lub kierownikom komórek organizacyjnych. Przyjęcia w sprawach skarg i wniosków następują w godzinach pracy urzędu. Istnieje także możliwość wcześniejszego telefonicznego umówienia się na spotkanie.

Odpowiedź na skargę bądź wniosek zostaje wydana bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca. W sytuacji nie dotrzymania terminu załatwienia skargi lub wniosku Naczelnik Urzędu Skarbowego zawiadamia wnoszącego skargę bądź wniosek, podając przyczyny zwłoki i wskazuje nowy termin załatwienia sprawy.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 02.04.2019 Data publikacji: 02.04.2019 11:24 Data ostatniej modyfikacji: 03.09.2021 12:50
Autor: Jan Szołucha Osoba publikująca: Katarzyna Cwalina Osoba modyfikująca: Katarzyna Cwalina
Rejestr zmian