Rejestry i archiwa
Źródło: Urząd Skarbowy w Olsztynie
W Urzędzie Skarbowym w Olsztynie prowadzone są następujące rejestry i ewidencje
- rejestr pism i spraw w systemie Biblioteka Akt,
- rejestr pism i spraw w Systemie Zarządzania Dokumentami,
- pocztowa książka nadawcza w systemie Biblioteka Akt,
- pocztowa książka nadawcza w Systemie Zarządzania Dokumentami,
- ewidencja podatników, płatników podatków i płatników składek ubezpieczeniowych - prowadzona w systemie informatycznym PoltaxPlus,
- rejestr podatników podatku od towarów i usług (VAT) i podatników VAT UE - prowadzony w systemie informatycznym PoltaxPlus,
- rejestr zastawów skarbowych w formie komputerowej,
- rejestr wydanych zaświadczeń w systemie Biblioteka Akt.
Sposób i zasady prowadzenia ww. rejestrów i ewidencji określone są przepisami następujących aktów prawnych:
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa
- ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
- ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników
| Informacje o publikacji dokumentu Data utworzenia: 14.01.2021 | Data publikacji: 07.05.2015 13:22 | Data ostatniej modyfikacji: 08.09.2021 10:33 | Autor: Renata Piskorz | Osoba publikująca: Aneta Dziemidowicz | Osoba modyfikująca: Katarzyna Cwalina | | |