Skargi i wnioski przyjmowane są, rozpatrywane i załatwiane w trybie przepisów:
- Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
Skargi i wnioski można:
- Przesłać listownie, na adres: Urząd Skarbowy w Piszu, ul. Okopowa 2, 12-200 Pisz
- Przesłać w formie pisma elektronicznego, za pośrednictwem ePUAP.
- Przesłać elektronicznie na adres: us.pisz@mf.gov.pl.
- Złożyć osobiście:
- w Sekretariacie Urzędu Skarbowego w Piszu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.15-15.15,
- na sali obsługi w poniedziałki w godzinach 15.15–18.00.
Naczelnik przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków codziennie, w godzinach pracy Urzędu Skarbowego. W każdy poniedziałek, poza godzinami pracy Urzędu tj. od 15.15 do 18.00 dyżur pełni wyznaczony przez Naczelnika pracownik.
Istnieje możliwość wcześniejszego telefonicznego umówienia się na spotkanie.