Rejestry i archiwa

    Rejestry i archiwa

    Rejestry i archiwa

    Zasady prowadzenia przez Urząd rejestrów, ewidencji i archiwum regulują następujące przepisy:

    • Regulamin organiczacyjny Urzędu Skarbowego w Braniewie
    • Zarządzenie nr 34 Ministra Finansów z dnia 30 października 2003r. w sprawie obsługi kancelaryjnej izb i urzędów skarbowych oraz organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w tych organach.
    • Instrukcje obsługi i przetwarzania dokumentów.

     W Urzędzie funkcjonuje archiwum zakładowe.
     Wykaz rejestrów prowadzonych w Urzędzie:

    • Rejestr identyfikacji podatników,
    • Rejestr zaświadczeń,
    • Rejestr zastawów skarbowych,
    • Rejestr kas fiskalnych

    Sposób i zasady udostępniania danych wynikających z ww. rejestrów i ewidencji określone są przepisami następujących aktów prawnych:

    • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa 
    • ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług 
    • ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników 
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 07.05.2015 Data publikacji: 07.05.2015 12:44 Data ostatniej modyfikacji: 03.09.2021 07:51
    Autor: Anna Tabaka Osoba publikująca: Aneta Dziemidowicz Osoba modyfikująca: Katarzyna Cwalina
    Rejestr zmian