Rejestry i archiwa
Źródło: Urząd Skarbowy w Braniewie
Zasady prowadzenia przez Urząd rejestrów, ewidencji i archiwum regulują następujące przepisy:
- Regulamin organiczacyjny Urzędu Skarbowego w Braniewie
- Zarządzenie nr 34 Ministra Finansów z dnia 30 października 2003r. w sprawie obsługi kancelaryjnej izb i urzędów skarbowych oraz organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w tych organach.
- Instrukcje obsługi i przetwarzania dokumentów.
W Urzędzie funkcjonuje archiwum zakładowe.
Wykaz rejestrów prowadzonych w Urzędzie:
- Rejestr identyfikacji podatników,
- Rejestr zaświadczeń,
- Rejestr zastawów skarbowych,
- Rejestr kas fiskalnych
Sposób i zasady udostępniania danych wynikających z ww. rejestrów i ewidencji określone są przepisami następujących aktów prawnych:
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa
- ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
- ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników
| Informacje o publikacji dokumentu Data utworzenia: 07.05.2015 | Data publikacji: 07.05.2015 12:44 | Data ostatniej modyfikacji: 03.09.2021 07:51 | Autor: Anna Tabaka | Osoba publikująca: Aneta Dziemidowicz | Osoba modyfikująca: Katarzyna Cwalina | | |