Telefony

    Telefony

    Telefony

    Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS):

    • 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych
    • 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych
    • +48 22 330 03 30 – z telefonów z zagranicy

    Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej (link otwiera nowe okno przeglądarki w serwisie zewnętrznym).


    Obsługa telefoniczna klientów 

    • Poniedziałek: 8:00 – 18:00
    • Wtorek – piątek: 8:00 – 15:00

    Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.

    Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.

    Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych. Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:

    • Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
    • Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
    • Spadki i darowizny - wybierz 3
    • Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
    • Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
    • Podatek akcyzowy - wybierz 6
    • Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
    • Umówienie wizyty w urzędzie - wybierz 8

    Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.

    *Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.


    Egzekucja administracyjna

    Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Giżycku: 

    • 87 429 93 52, 87 429 93 66, 87 429 93 65, 87 429 93 51

    TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym 

    Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.

    Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.

    Ręka na smartfonie. Obok chmurka z trzema kropkami. Napis: Jak ustawić swój telePIN? Dowiesz się na podatki.gov.pl

    Dowiedz się więcej na temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/druga-edycja-telepin/ (link otwiera nowe okno przeglądarki w serwisie zewnętrznym).


    Krajowa Informacja Skarbowa 

    Logo Krajowej Informacji Skarbowej.
    Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

    Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).

    Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.


    Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.

    Ikonka osoby i napis e-Urząd Skarbowy.

    e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7. 

    Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/ (link otwiera nowe okno przeglądarki w serwisie zewnętrznym).

    Twój e-US. Odbieraj dokumenty na swoim koncie. Wyraź zgodę na e-Korespondencję w e-Urzędzie Skarbowym.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 04.05.2015 Data publikacji: 04.05.2015 14:40 Data ostatniej modyfikacji: 17.10.2024 09:31
    Autor: Beata Kupiszewska Osoba publikująca: Stanisław Jasiulewicz Osoba modyfikująca: Wojciech Wierzbicki
    Rejestr zmian