Petycje

Petycje

Petycje

Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.

Petycję można:

  1. Przesłać listownie na adres: Urząd Skarbowy w Piszu, ul. Okopowa 2, 12-200 Pisz,
  2. Przesłać w formie pisma elektronicznego, za pośrednictwem elektronicznej platformy ePUAP,
  3. Przesłać elektronicznie na adres: us.pisz@mf.gov.pl,
  4. Złożyć osobiście:
    • w Sekretariacie Urzędu Skarbowego w Piszu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.15-15.15,
    • na sali obsługi w poniedziałki  w godzinach 15.15–18.00.

Petycji nie można złożyć telefonicznie.
Przedmiotem petycji może być żądanie, w szczególności, zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji.

Petycja powinna zawierać:

  • oznaczenie podmiotu wnoszącego petycję; jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać oznaczenie każdego z tych podmiotów oraz osobę reprezentującą podmiot wnoszący petycję;
  • wskazanie miejsca zamieszkania albo siedziby podmiotu wnoszącego petycję oraz adresu do korespondencji; jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać miejsce zamieszkania lub siedzibę każdego z tych podmiotów;
  • oznaczenie adresata petycji;
  • wskazanie przedmiotu petycji.

Petycje niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 02.04.2019 Data publikacji: 02.04.2019 11:47 Data ostatniej modyfikacji: 08.09.2021 12:18
Autor: Magdalena Gawrychowska Osoba publikująca: Katarzyna Cwalina Osoba modyfikująca: Katarzyna Cwalina
Rejestr zmian