Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski przyjmowane są, rozpatrywane i załatwiane w trybie przepisów:

  • Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego 
  • Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków 

Skargi i wnioski można:

  1. Przesłać listownie, na adres: Urząd Skarbowy w Piszu, ul. Okopowa 2, 12-200 Pisz
  2. Przesłać w formie pisma elektronicznego, za pośrednictwem ePUAP.
  3. Przesłać elektronicznie na adres: us.pisz@mf.gov.pl.
  4. Złożyć osobiście:
  • w Sekretariacie Urzędu Skarbowego w Piszu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.15-15.15,
  • na sali obsługi w poniedziałki  w godzinach 15.15–18.00.  

Naczelnik przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków codziennie, w godzinach pracy Urzędu Skarbowego. W każdy poniedziałek, poza godzinami pracy Urzędu tj. od 15.15 do 18.00 dyżur pełni wyznaczony przez Naczelnika pracownik.

Istnieje możliwość wcześniejszego telefonicznego umówienia się na spotkanie.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 02.04.2019 Data publikacji: 02.04.2019 11:46 Data ostatniej modyfikacji: 08.09.2021 12:18
Autor: Magdalena Gawrychowska Osoba publikująca: Katarzyna Cwalina Osoba modyfikująca: Katarzyna Cwalina
Rejestr zmian